Informace pro pacienty
Příjem pacientů
Příjem pacientů zajišťuje první kontakt s pacientem po jeho příchodu do nemocnice a jeho administrativní přijetí do nemocničního systému. Slouží k ošetření a dalšímu nasměrování léčby u všech akutních pacientů, a to v nepřetržitém provozu 24 hodiny denně. Za provoz oddělení po organizační stránce zodpovídají vedoucí lékař a sestra a odbornou lékařskou péči pak zajišťují přivolaní lékaři z jednotlivých oddělení (interna, chirurgie). Úzce spolupracujeme s radiologickým oddělením, současně máme k dispozici biochemickou laboratoř.
Vyřizujeme současně veškeré platby a poplatky související se standardní i nadstandardní péčí a kopiemi dokumentace. Zajišťuje agendu spojenou se zahraničními pacienty, samozřejmostí je komunikace ve 2 světových jazycích.
Příjem pacientů nenahrazuje funkci lékařské služby první pomoci - LSPP.
Co je potřeba mít s sebou při hospitalizaci:
- Kartička zdravotní pojišťovny
- Občanský průkaz/cestovní pas
- Karta diabetika
- Zdravotnická dokumentace (doporučení k hospitalizaci, všechna dostupná vyšetření a výsledky)
- Seznam vámi užívaných léků nebo přímo léky v originálních obalech
- Pracovní neschopnost, pokud je vystavena jinde než u nás
- Prostředky na ošetření a skladování zubní protézy (dezinfekční tablety, ochranné pouzdro)
- Pokud pacient používá, tak pleny nebo plenové kalhotky
- Kompenzační pomůcky (berle, brýle, naslouchadlo)
- Předměty osobní hygieny
- Ručník, žínku
- Pyžamo/noční košili
- Přezůvky (nedoporučujeme přezůvky s pěnovou podrážkou, aby nedošlo k uklouznutí)